Hultsberg – Kaptensgatorna

Vi ansluter ditt område!

Kapten Ugglas, Kapten Lennarts, Kapten Kristians och Liljecronas väg ansluts till stadsnätet!

Vad händer nu?

Under hösten kommer vi att ansluta ovan nämnda gator till stadsnätet. Du som har beställt har fått/kommer att få en käppskylt placerad vid din tomtgräns, den visar var fibern kommer att ledas in på tomten. Från käppskylten fram till önskad husvägg ansvarar du själv för grävningen, läs mer om hur du ska gå tillväga här.

Tidsplan

Grävningen i gatan kommer att dra igång i slutet av oktober. Därefter löper anslutningsarbetet på med installationer och driftsättningar hela hösten. Vi siktar på att vara helt klara före jul!

Inte beställt?

Om du inte har beställt en anslutning men vill ha en, kan du göra en beställning här på webben. Vi kan inte lova att du blir ansluten i år, men om du beställer under oktober finns det goda chanser till det. Vänta därför inte med din beställning om du vill ha en anslutning!

Du kan fortfarande beställa senare under hösten också, men då är det mer troligt att du kommer att bli ansluten under 2021.

Grävning i gatan

Under arbetets gång kommer vi även att gräva fram till de adresser som inte beställt en anslutning, detta för att inte behöva riva upp gatan på nytt om någon vill ansluta sig längre fram. Bli därför inte orolig om du inte har beställt men ändå får en avlämning vid din tomtgräns!

Här bygger vi ut stadsnätet!

Vi ansluter området!

Beställ anslutning

Fyll i dina uppgifter nedan. Om din fakturaadress skiljer sig från adressen du vill ansluta fyller du i det längst ner.

Allmänna villkor, klicka här.

Godkänn via länken i mejlet

När du fyllt i alla dina uppgifter och tryckt på beställ-knappen kommer du inom kort att få ett mejl med vidare instruktioner. I mejlet kommer du att få en länk in till vårt avtalssystem ”Oneflow”, det är när du klickat på länken som du sedan kan kontrollera att alla dina uppgifter stämmer, välja betalningsalternativ och godkänna din beställning.

Vill du avbetala anslutningsavgiften?

Via länken du får till din mejl kan du göra extra val till din beställning, som till exempel att välja avbetalning eller fylla i inflyttningsdatum om du ännu inte bor på adressen du vill ansluta.

Vill du ansluta fler än ett hushåll?

Kontakta oss på 054-540 74 00 så hjälper vi dig!